Na jarenlange ervaring in accountancy, willen we graag laten zien dat administratieve dienstverlening of accountancy ook anders moeten kunnen.

Niet meer al die bonnen en facturen bij elkaar zoeken (of kwijtraken) en in een ordner stoppen om naar accountant of boekhouder te brengen.

Vaak kwamen de ordners 1 keer per kwartaal, als de btw verzorgd moet worden. Maar hoe houd je dan als ondernemer tussentijds het overzicht? Zelf lijstjes maken? Of  “zolang er geld op de bank staat is het goed?”

Alles begint met inzicht. Groeien, jezelf als ondernemer ontwikkelen of gewoon winst maken, inzicht in de huidige stand van zaken geeft je handvaten voor de toekomst. Dat inzicht wil je altijd bij je hebben.

En dan factureren met lood in de schoenen, dat herinneren we ons ook nog goed. Een klant kreeg maanden kleine facturen, want weinig tijd besteed. En dan na de jaarstukken, oef! Een niet misselijke afrekening. Een vervelend gevoel voor de klant en voor ons. Bij een transparant maandbedrag voor de vaste werkzaamheden weet je precies waar je aan toe bent.

Heb je behoefte aan extra begeleiding of een adviestraject bij bijvoorbeeld bedrijfsuitbreiding? Dan geven we altijd een prijsindicatie vooraf. Want transparantie is waar we voor staan.

Wil je een keer vrijblijvend kennis maken?

Ons Team

“Ondernemen met
plezier en vertrouwen,
dat gun ik iedereen”

Rianne Boon, directeur

Meer dan 17 jaar ervaring in accountancy en administratieve dienstverlening. Dat en al mijn ondernemerservaring, vanuit mijn eigen onderneming maar ook vanuit de casussen van mijn cliënten, heb ik gebundeld in een snel en eenvoudig concept. Zodat iedere ondernemer meer inzicht kan krijgen in de financiële administratie en met minder tijd en moeite, en misschien zelfs met meer plezier, de administratie altijd op orde heeft.

Want echt, als de boel op orde is zijn er zelfs klanten die schoorvoetend toe geven dat ze de administratie en de inzichten best wel leuk zijn gaan vinden. En dan kan mijn dag echt niet meer stuk. Want ondernemen met plezier en vertrouwen, dat gun ik iedereen!

Naast ondernemen vul ik mijn dagen het liefst met mijn gezellige gezin (man, 4 kids en hond Rocky), pogingen doen het onkruid in mijn moestuin onder controle te houden, uitgebreid koken, een boek lezen en spelletjes doen.

Ik ben nieuwsgierig naar en haal inspiratie uit ieder ondernemersverhaal dus ook in mijn vrije tijd verdiep ik me daar graag in.

Contact


Go admin
Keizerstraat 23
4053 HH IJzendoorn
info@goadmin.nl

KvK-nummer: 56383320